Медики знову пікетували МОЗ

Сьогодні Вільна профспілка медичних працівників України провела акцію протесту під стінами Міністерства охорони здоров’я України. Вони закликали владу проводити ефективні  реформи в медичній галузі й розвивати її, а не знищувати. 


 

На мітингу виступив голова ВПМПУ Олег Панасенко, якмй розповів, що медики вдруге за місяць змушені приходити з протестом під стіни МОЗ України, адже у міністерстві   не дослухаються  до їхніх вимог. За його словами, профспілківці  виступають проти  розвалу медичної галузі, скорочення лікувальних установ, проти планів міністерства зруйнувати систему екстреної медичної допомоги.

Також на акції виступили лідери ВПМПУ з різних регіонів: голова профспілкової організації Надвірнянщини Надія Толмачова, голова первинки ВПМПУ Комунальної установи  «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської облради Сергій Мислинський та очільник Житомирської міської профспілкової організації  ВПМПУ Сергій Броніцкий. Вони акцентували на невтішних реаліях, у яких живуть і працюють українські медики, та вкотре закликали чиновників не руйнувати медичну систему.

Медиків на мітингу підтримували гірники, залізничники, освітяни, громадські активісти та небайдужі громадяни. Адже всі вони відчувають на собі ті негаразди, які нині заполонили медичну галузь по вінця.

Вимоги ВПМПУ

1.Забезпечення доступності медичних послуг та лікарських засобів, виходячи з реально встановлених рівнів мінімальної заробітної платні, пенсій та прожиткового рівня.

2.Введення режиму надзвичайного стану або екстреної ситуації у сфері медицини з метою зниження рівня смертності, який сьогодні є одним з найвищих на європейському просторі.

3.Недопущення руйнації системи надання екстреної швидкої медичної допомоги.

4.Негайне введення мораторію на скорочення робочих місць у галузі охорони здоров’я.

5.Невідкладне підвищення рівня заробітної платні для працівників медичної галузі та доведення її до рівня середньої статистичної заробітної плати за основними спеціальностями по Україні.

6.Негайне усунення з керівних ланок управління МОЗ осіб, причетних дозлочинної діяльності Уряду Януковича-Азарова та переслідувань активістів Майдану (Василишин, Осійчук, Сердюк, Цимбалюк, Кундієв, Щепотін, Біловол, Нізова, Камінський, Вороненко, Толстанов, Моісеєнко, Лазоришинець, Антіпкин, Вдовиченко, Міхньов, Педайченко, Вербицький та інш.).

7.Негайне усунення від системи управління Міністерством охорони здоров’я України представників кланових структур та «смотрящих» (Фісталі, Багрій, Загорія, Бахтєєва, Давиденко, Ковальчук, Ложкін, Кузьма, Іонова, Ігнатов, Вишневська, Лазарев, Сало, Мартиненко, Жванія, Козін, Яресько, Хмельницький та інш.).

8.Негайне притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб та колишніх посадовців за вини яких допущено розкрадання та нецільове використання бюджетних коштів в особливо великих розмірах.

9.Розгортання, в тому числі за допомогою міжнародних антикорупційних,юридичних організацій, претензійно-позовної роботи, спрямованої на конфіскацію майна та коштів, отриманих незаконним шляхом, які спрямовувалися у якості бюджетних асигнувань МОЗ України та відшкодування збитків національним інтересам у сфері охорони здоров’я.

10.Негайне запровадження та організація соціального діалогу шляхом невідкладного підписання Галузевої угоди та посилення ролі трудових колективів з метою: детінізації; забезпечення прозорості; впровадження дієвого громадського контролю; реального забезпечення конституційних прав медичного персоналу та пацієнтів; своєчасності надання медичної допомоги; усунення умов, які мають ознаки геноциду українського народу.

11.Негайне усунення від займаних посад та притягнення до відповідальності посадових осіб медичних закладів і установ національного рівня, які (або родичі яких) є засновниками юридичних осіб, що задіяні у процесах паралельної або тіньової медицини.

12.Негайне проведення аудиту стану виконання Державних цільових програм у сфері охорони здоров’я, з метою приведення до вимог діючого законодавства заходів, передбачених програмами, зниження рівня захворюваності та смертності за відповідними напрямками.

13.Негайне звільнення та притягнення до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової відповідальності посадових осіб з вини яких допущено нецільове використання бюджетних коштів, зрив виконання заходів, передбачених відповідними програмами, внесення недостовірних відомостей та службового підроблення, заподіяння шкоди життю і здоров’ю українських громадян та порушення їх конституційних прав.

14.Негайне притягнення до відповідальності посадових осіб, що причетні до знищення Київського міського та Київського обласного центрів переливання крові та зриву виконання національних програм з формування національної служби крові, в тому числі скасування постанови Уряду від 16.03.2016 р. про надання дозволу експорту препаратів крові підприємству «Біофарма».

15.Негайне виконання судових рішень щодо скасування абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» в частині реорганізації Державної санітарно-епідеміологічної служби України та її повернення у підпорядкування МОЗ.

16.Притягнення до відповідальності посадових осіб МОЗ та правоохоронних органів за вини (бездіяльності) яких допущено розкрадання бюджетних коштів в особливо великих розмірах у період 2014 -2016 р.р. та виведення фінансових ресурсів на користь компаній, причетних до структур Януковича.

17.Переформатування Наглядової ради Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» та забезпечення громадського і відомчого контролю за подальшою реалізацією проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі міста Києва». Відбір на конкурсній основі за участю профспілок керівника проекту та групи управління проектом.

18.Негайно притягнути до відповідальності посадових осіб, причетних до зловживань та правопорушень за напрямками виконання Державної програми «Онкологія» та Національного інституту раку. Формування основ для створення ефективного лікувального та науково-дослідного центру національного рівня, виходячи з прогресуючих показників смертності за даним напрямком захворювання. Впровадження новітніх технологій щодо ранньої діагностики та профілактики онкозахворювань.

19.Негайне проведення відкритого публічного розслідування діяльності посадових осіб МОЗ, причетних до розкрадання бюджетних коштів та виведення фінансових ресурсів в процесі закупівлі автотранспортних засобів для «Швидкої допомоги», притягнення до передбаченої законодавством відповідальності винних посадових осіб.

20.Забезпечити повернення в ефективне прозоре державне управління корпоративних прав заводу «Індар», притягнути до кримінальної відповідальності посадових осіб, причетних до виготовлення контрафактної підробленої продукції, у результаті чого заподіяно шкоду життю та здоров’ю пацієнтів. Впровадження ефективних методик лікування хворих на цукровий діабет.

21.Забезпечення проведення аудиту щодо ефективності управління корпоративними правами державними медичними закладами і фармацевтичними виробництвами, що входять до медичної сфери, та усунення зі складу керівних і наглядових органів делегованих державою посадових осіб, які не мають відношення до нині діючої структури. Притягнення до відповідальності посадових осіб, що були відповідальні за управління корпоративними правами та з вини яких було допущено збитки.

22.Формування та організація роботи Координаційної ради з подолання кризового стану, деформації і деградації в системі управління охороною здоров’я (за участю осіб, делегованих ініціаторами проведення акції).

23.Проведення аудиту цільового та ефективного використання коштів міжнародної фінансової допомоги у сфері МОЗ.

24.Притягнення до відповідальності посадових осіб МОЗ, якими допущено зрив виконання графіків державних закупівель у період 2015-2016 років та впровадження дієвих і прозорих механізмів, спрямованих на забезпечення проведення процедур державних закупівель.

25.Введення посади головної медичної сестри МОЗ з метою посилення ролі трудових колективів та впливу середньої медичної ланки на організацію і забезпечення лікувального процесу; посилення ролі сестринства на етапі надання первинної, вторинної і третинної медичної допомоги.

26.Негайне впровадження механізмів відбору на конкурсній основі Головних спеціалістів МОЗ України за напрямками спеціалізації.

27.Впровадження гарантованого державного замовлення за напрямками кадрового забезпечення реальних потреб МОЗ України за кількісними якісними показниками.

28.Забезпечення фінансування медицини у відповідності зі стандартами Всесвітньої організації охорони здоров’я на рівні не менше 5 % від ВВП.

29.Впровадження достовірного та комплексного моніторингу медико- статистичного обліку й звітності з метою забезпечення ефективного управління та своєчасного реагування,

30.Створення умов для організації систем професійного самоврядування.

31.Забезпечення страхування професійних ризиків медичних працівників.

32.Впровадження механізмів цінового контролю та збалансованості цінової політики у сфері виробництва і постачання основних лікарських засобів та засобів медичного призначення.

33.Невідкладне впровадження уніфікованих клінічних протоколів МОЗом на основі науково-обґрунтованої медичної практики для переліку найбільш поширених медичних станів у практиці надання первинної, вторинної і третинної медичної допомоги, їх адаптація до європейських клінічних протоколів і міжнародних стандартів лікування; їх обов’язкове впровадження у практичній діяльності закладів охорони здоров’я.

34.Впровадження та забезпечення функціонування у відкритому режимі баз даних медичного персоналу, медичних закладів, лікарських засобів та медичного обладнання з визначенням референтних цін на медичні послуги, ліки, вироби та медичне обладнання.

35.Вжиття невідкладних заходів щодо фінансування фізичного обмеження та ізоляції осіб, які страждають на психічні розлади, перебувають у психо-неврологічних інтернатах та дитячих психо-неврологічних будинках-інтернатах.

36.Приведення критеріїв встановлення інвалідності, надання реабілітаційних послуг та соціальних послуг людям з інвалідністю у відповідності до вимог міжнародної класифікації функціонування обмеження життєдіяльності та здоров’я.

37.Забезпечити залучення профспілкових організацій інвалідів до процесу підготовки та прийняття рішень МОЗ України з питань, що стосуються людей з інвалідністю.

38.Забезпечення неухильного дотримання прав та гарантій медичних працівників, встановлених Конституцією України, трудовим законодавством в процесі реорганізації закладів охорони здоров’я, недопущення безпідставних та незаконних звільнень медичного персоналу.

39.Негайне скасування Наказу Міністерства охорони здоров’я України №604 від 18.09.2015 «Про утворення державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» та проведення консультацій з профспілковими організаціями з питань визначення основних напрямків реорганізації медичних закладів, установ, підприємств та організацій.

На ту же тему
Поделитесь своим мнением
Для оформления сообщений Вы можете использовать следующие тэги:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Свежие записи
О зарплате, добыче и бастующих шахтерах: в ГП «Мирноградуголь» прошла конференция трудового коллектива
0 / 5 (0 голосов)
Пенсійна реформа
0 / 5 (0 голосов)
КВПУ звернулася до МОП щодо проекту Трудового кодексу (законопроект №1658)
0 / 5 (0 голосов)
Як отримати податкову знижку на навчання
0 / 5 (0 голосов)
Гуманітарна катастрофа в уряді Гройсмана. Хто торгував допомогою для України
0 / 5 (0 голосов)
НПГУ ш. Павлоградская © 2017 ·   Войти   · Тема сайта и техподдержка от GoodwinPress Наверх